2008-10-13

Sofis Mode ute idag

Köpte mitt ex i t-banan imorse. Bläddrade snabbt med hjärtat rusande och där nånstans fanns jag. Tyvärr är jag inte helt nöjd, tyckte att de valt ut bilder som var väldigt lika varandra och ganska tråkiga i pose och ansiktsuttryck. Jag såg roligare bilder i kameran under plåtningen men kanske vill de ha det mer homogent i tidningen... Hur som helst, gillade ni bilderna?

Ska försöka fota reportaget senare idag.

Ps. fick mejl från den där modellagenturen idag, de minns inte mig och vill att jag skickar in bilder på nytt. Suck! Jag som inte ens minns vilka jag skickade och som tydligen gjort ett gott intryck. Blir till att gå igenom mapparna och välja ut nåt bra ikväll.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh va roligt, då får jag kika i tidningen imorgon då :)

Typiskt... bara hoppas att de gillar dessa bilder på dig också.

Anonym sa...

Oj du, jag glömde juh... jag har en utmaning till dig :P
http://kykyri.blogg.se/2008/october/top-10-1.html