2008-10-05

På lördagen....

...var jag bakis. Ja, ni såg ju både vinet och drinkarna. Usch och blä vad illa jag mådde igår. Vid 12-tiden tog jag dock en dusch och borstade tänderna och så bar det av till Skärholmen och Kungens Kurva för att kitta upp hemmet lite mer. Vi flyttade in i maj men tar det här med möblering lite pö om pö. Vi vill inte stressa ihop ett färdigt hem utan välja varje del med känsla ;) Gud, så pretto det lät! Hur som... Vi lyckades skramla ihop en matta (äntligen!), två lampor till vardagsrumsfönstret, två lampor till hallen och så lite krimskrams (typ stekspade) på IKEA.

Vi besökte också en del inredningsbutiker i nya "SKHLM" (världens nördigaste namn). Jag hittade dessa snyggingar på Bolagret:


Tyvärr var Andreas inte lika impad av färgat plexi så jag surade lite tills han matade mig med lite bakismat på Donken. Det var förresten inte alls gott. Usch :(

Väl hemma igen snodde jag ihop en enkel men ändå supergod middag. En sallad (i kontrast till all junkfood jag stoppat i mig, hehe!). Visserligen inte världens nyttigaste sallad....

Kruksallad, spenatblad, stora svarta oliver, fetaost, salami, soltorkade tomater, olivolja = mums!

Inga kommentarer: