2008-10-23

Face in focus



Fick redan igår en pdf med massor av fina bilder från tisdagens session i Christers studio. Här är två exempel. Bilderna här är helt oredigerade, direkt ur kameran med andra ord. Kom gärna med kritik. Tycker ni att de är fina som de är eller ska de redigeras? Vad ska göras i så fall? Är det något ni störs på i bilderna, något ni gillar? Kommentera helt enkelt. Jag vill så gärna höra vad ni tycker :)



Fotograf: Christer Vallstrand // Make-Up: Vadim Stepanov // Modell: Jag!

1 kommentar:

Vitina sa...

Hej gumman=) jätte fina bilder... ska bli intressant att se dem när de är fixade.

Jag har två tipps på vad jag skulle göra med dem förutom att leka med ljus och kontrast.
Den översta bilden skulle jag beskära på höger sida någonstanns vid håret.(det blir finare om det bara är vit bakrund på ena sidan av ditt ansikte och du slipper att det ser så "platt ut"

På den andra bilden skulle jag ta bort de lösa håret som sticker ut från toffsen. Sen hade jag gillat bättre om handen i bakrunden, inte hade vart där. Men jag hade försökt skugga ner den lite eller något så ditt hakparti framhävs lite mer.

bilderna är jätte fina. Du är duktig=)