2008-10-28

Tack för ert engagemang!

Vad kul att ni redan kommenterat de nya bilderna! Det gör mig varm i hjärtat att ni tar er tid och skriver ett par ord - då känns det så mycket roligare att fortsätta blogga.

Idag har varit en vanlig dag på jobbet. Inget särskilt som hänt, allt rullar på. Vi har ganska mycket att göra så folk är kanske inte på sitt gladaste humör.

Igår ringde min moster till mig och lät helt fnittrig på rösten. Hon ska kanske köpa en häst och om det blir så så har jag ju därmed en häst jag kan hjälpa till att sköta och rida då och då. Vore ju superkul! Håller er uppdaterade på om det blir av.

Ni minns väl söta Skráma som jag red för någon månad sedan? Hon har gett mig mersmak :)

4 kommentarer:

Anonym sa...

:D Hehe ja det tog din tid men gott var det :D

Anonym sa...

Men jag har bara flyttat 4:a mil så jag tycker inte mina vänner kan skylla på sååå många saker? ;) Det är alltid jag som får åka till dem och det känns som dom antar att om vi planerar o ses så är det jag som ska komma till dem. Lite trist.

Anonym sa...

Bella hästjej? Huh?!! Ja jag är ju definitivt INTE hästtjej så jag står utanför grinden och matar med lite gräs på sin höljd...

Anonym sa...

Vad kul, har du ridit mycket tidigare? Jag red en hel del när jag var yngre, bl.a. ute i Enskede.
Vi ses!