2008-10-10

Äntligen!

Visserligen har det inte ens gått en vecka sedan vi tog dessa bilder men både jag och Vadim har varit helt spattiga, av nyfikenhet alltså. Idag dök de första bilderna som jag, Tove och Vadim skapade i söndags upp. Gillar ni dem?







Stylingen gjorde jag och Vadim tillsammans. Vi hade lånat klänningarna och skorna är mina egna. Sminkidén hade Vadim redan tänkt ut även om de kolsvarta ögonbrynen var min idé. Tove hade rekat locations (=platserna vi fotade på) och regisserade poser och uttryck tillsammans med mig. Jag tycker att vi jobbade bra ihop.

Min favorit är första bilden (som ju visserligen är tre bilder) men jag önskar att den vore skarpare. Har framfört det till fotografen så får vi se om det går att ordna. Gillar även den svartvita bilden som känns väldigt 60-tal.

Inga kommentarer: