2008-10-31

Halloweenfirande? Pyttsan!

Här sitter jag och lökar på Halloween. Om jag hade planerat lite hade jag kanske ordnat en Halloweenfest. Men med tanke på att vår inflyttningsfest fortfarande inte gått av stapeln (vi flyttade in i maj) så var det ju inte så stor chans att folk förväntade sig att jag skulle dra ihop en fest nu.

Hur som helst, sitter nu ensam framför datorn och väntar på att Hannisch (en god vän sedan högstadieåldern) ska komma hit så ska vi uppdatera varandra om våra liv och fnittra åt gamla minnen. Kanske knäpa på vårt sällskapsspel vi började utveckla i somras. Ska bli superkul! Behöver ju ingen Halloweenfest! Sist vi sågs sprang vi Tjejmilen. Det var den 31 augusti så det är pinsamt länge sen!

Tänkte kanske sammanställa ett par bilder som jag, Vadim och Peppe tog för två (eller var det tre?) veckor sedan och lägga upp på MB innan Hanna kommer. Förra sessionen med William blev inte fullt så populär, jag hade hoppats på fler visningar och kommentarer. Dock kul att så många här på bloggen skrivit att ni gillade bilderna! Fortsätt kommentera :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Så du sprang också Tjejmilen, det gjorde min syrra också. Hon tyckte att nästa år borde jag också hänga på. Får se hur det blir med den saken.