2008-10-10

Bloggandes med champagne i hand

Ja, titta vad som stod i kylen när jag kom hem (försök att inte kolla in allt annat som står där inne haha!)! Andreas hade köpt spansk skumpa (även kallat Cava) och choklad till mig. Jag har ju haft godisförbud i två månader eller något sånt. Igår funderade jag på det hela och kom fram till att jag nog inte är sockerberoende längre. Så nu får jag äta "lördagsgodis". Med det menar jag en mindre mängd godis en gång i veckan. Mitt godisförbud har dock inte gällt sötsaker som kakor och glass så det fortsätter jag äta närhelst jag vill.

Nu sitter jag iaf och kollar in bloggar, MB och lite smått och gott med ett glas champagne i handen. Inte helt fel!

Här är min utsikt från bordet och datorn, Sintra på rygg i tv-spelande husses knä :)

Inga kommentarer: