2008-10-25

Snabb update

Pust och stön! Har precis tryckt i mig en pizza (en Azteka of course). Åkte till Kista i morse för att besöka skönhetsmässan Beauty 08. Hade inte särskilt höga förväntingar och därför blev jag faktiskt positivt överraskad.

Jag skulle nog vilja säga att merparten av montrarna hörde till nagelbranchen. Men där fanns även en del plastikkirurgi, tandblekning, naturkosmetik m.m. representerat.

En kul och oväntat grej var att jag träffade Elita. Vi jobbade tillsammans för ett par år sedan och tydligen så kände hon igen mig :) Fick med mig ett rabattkort att använda på hennes nyöppnade hudvårdssalong. Elita är en jättemysig, jordnära och trevlig tjej, precis som jag mindes henne!

Bjuder på en gammal bild från förr. Min lillebror ville vara på bild med Elita och jag fick agera täckmantel eller nåt. Haha, inte en särskilt smickrande bild för någon av oss men nu har vi ju åldrats och förskönats ;)

Jag återkommer med en mer ingående rapport och bilder från mässan snart!

1 kommentar:

Unknown sa...

Vad gullig du e ;)
kram elita.