2008-10-16

Utmaningen (10-i-topp)

Jag fick min första bloggutmaning för ett par dagar sedan av Ann.

Utmaningen går ut på att välja sina 10 bästa bilder. Jag har ju inte modellat så väldigt länge men har nu sorterat ut 10 bilder som jag gillar mycket. Att sedan rangordna dem blev dock lite för svårt. Men här kommer de iaf - utan inbördes ordning!

Vilken är Din favorit?

Har du också en blogg? Anta utmaningen och lägg ut dina 10 favoritbilder! Jag utmanarAnna, Pelle, Cecilia, Dominic och Tyra att lägga ut sina favoriter!







FOTOGRAFERNA: Bild 1, 2 & 9: Pelle Piano // Bild 3: Robert Milovan // Bild 4, 5 & 10: Nichlas Blomquist // Bild 6: Tove A. Tormod // Bild 7: Petter Hökenström // Bild 8: Calle Sigrell

MAKE-UP: Bild 1, 3, 6 & 8: Vadim // Bild 10: Therese Nielsen // Bild 2, 4, 5, 7 &9: me, myself and I :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Isabella,
Jag gillar både 1:a och 7:e bilden bäst. Kan inte välja.

Anonym sa...

&an är klart din bästa bild, det bara lyser fashion! :)

Anonym sa...

Åhh haute couture! Rosa ballong! Bakelse! Jag säger nummer 6 jag! :)