2008-10-10

Nytt i bloggen

Har nu fixat till så att ni kan hitta inlägg efter ert intresse. I menyn till höger finns nu "etiketter". Jag ska försöka bli noggrannare med att välja ut rätt etikett/-er för varje inlägg. Det är även intressant för mig att se vad jag skriver mest om. Just nu ligger mat och modellande i topp. Jag tycker att det känns j-ligt bra att de delar topp med tanke på modellidealen idag.

Glöm inte att titta in mina senaste bilder! Som sagt tidigare - kommentera gärna. Minsta lilla är mer än inget ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha klart du inte skulle se ut som ett barn, tokis ;) hihi

Anonym sa...

Svar: Jag har vänt mig till de mindre agenturerna här i Sverige. Kom med i Zapmodels som reklammodell. Tror det är enklare att komma med i de mindre ^^ Är du tillräckligt lång så får du la söka som "riktig" modell :) Jag är ju kort ^^