2008-10-25

(Går)Dagens Outfit

Så här såg jag ut när jag struttade runt på skönhetsmässan. Jag älskar min outlet-tunika, färgen är bara för härlig och den är både skön och ursnygg till ett par jeans!

Jacka: H&M Divided
Tunika: Only
Jeans: Tiger jeans
Skinnstövlar: Fornarina
Väska: köpt i Barcelona
Skinnskärp (syns dessvärre inte): mammas gamla

Spontanshoppade sedan denna underbara jacka från Cubus för knappa hundralappen! Ett riktigt fynd enligt mig, I love it!
(Sorry för den arga uppsynen - jag funderade på om jag skulle spara eller slösa. Valde det sistnämnda som ni förstått)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Fyndiga du! :) Väldigt tjusig jacka!

Jag sitter här på söndagskvällen med ett hål i knät och svarta blåmärken på magen jag...det här låter himla kul jag vet men det var det inte: jag ramlade på röda mattan på Cosmo igår. Hahaha, skratta du bara. Platt fall. Landar på mage. Blod rinner nerför benen och fläckar vita conversen! HUUUA! Samma jävla knä som när jag ramlade på Bogstaveien när ni bodde här. Dritt. Bäst av allt är att det finns på övervakningskameran...
Jag ska ändå söndags-gå-ut. Skam den som ger sig!

Anonym sa...

Tack så jättemycket ;D

Anonym sa...

Men vart hittade du den jackan för bara en hundralapp? Vilken Cubus? För på Cubus jag har kollat kostar den 600 kr =( Och jag vill gärna ha den :)