2008-10-05

Fredagen...

Efter en riktigt seg höstvecka på jobbet är jag glad över hur kul jag har haft i helgen! I fredags åkte jag, Sintra och Vadim raka tvärbanespåret hem till honom där vi tänkte äta vår paradrätt - pizza - och dricka vin. Blev en låååång och härlig kväll. Först fick jag gå husesyn och tyvärr tänkte jag inte på att "smygfota" - sovrummet var verkligen supermysigt. Så korkade vi upp vinet, ett nytt vitt vin från Portugal (man är ju lite patriotisk så klart). Hittar inte namnet och artnr på Systemets hemsida nu men jag återkommer om det. Vadim hade världens största vinglas hemma, ett glas slukade en halv flaska (!). Jag visste liksom inte om jag skulle försöka dricka på vanligt sätt eller om det var enklare att lapa i sig som ur en skål eller kanske rentav använda sked, haha!

Här kommer fler minnesvärda stunder från fredagen...


Jag har lärt Vadim att klippa pizzaslices, Vadims drinktips lyder: mycket vodka, lite annat.


Yummie!! Azteka smakar alltid bra.
Btw: visst ser min hy ganska fin ut trots att jag är osminkad?! Jag börjar bli vuxen tror jag, inte så finnig längre ;)

Inga kommentarer: