2008-10-29

Ingen gourmet direkt

Den här veckan går inte i matens tecken. Nu sitter jag och äter mackor eftersom jag inte hinner laga och äta någon ordentlig mat innan jag måste springa iväg på spanskakursen.

Igår åt vi korv med makaroner (även om jag försökte hotta upp den med haloumi och cornichonger, haha!).

Trots allt - man måste ju ha sådana här dagar när man äter tråkmat för att verkligen uppskatta finmaten man gör andra dagar, eller hur?

Kabanoss, haloumi, makaroner och cornichonger = ganska gott men inte så kul

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack, ja det är en mysig bild :)

Åh haloumi är ju så underbart gott :)

Anonym sa...

Om du såg mina matvanor skulle du ringa min mamma direkt...vet du vad jag åt igår? 1 bulle, 1 banan & 2 koppar kaffe...på hela dagen! Fullkomligt kris. En annan dag åt jag bara kokta morötter och yogurt. Jag är helt klart inne i en dålig cirkel...bra äter jag när jag går ut och äter. Vilket vi i och för sig gör ganska ofta....