2009-01-27

Detox, dag 4

Jahapp, snart halvvägs. Jag är sugen på ost och pepperoni. Mina två laster, haha! Halloumi, fetaost, västerbottenost.... Muuuums! Andreas sitter och knaprar saltade chilinötter - gör mig galen.

Fram tills nu har det dock varit lugnt.

Dagens meny:

Frukost: Fruktsallad på ekologisk apelsin och banan samt linfrön och ingefärate med linfröolja.
Lunch: Falafel, bladspenat, avokado och paprika
Middag: Linssoppa
Däremellan nötter, russin och frukt as usual nu för tiden.
Edit: Bilder kommer så klart, så snart jag orkar ta tag i det ;-)
Måste sätta mig och skriva klart menyn för de sista dagarna så det inte blir matpanik någon dag. Då är det lätt att allt spricker....

Vad har du ätit för gott idag? Sukta mig ;-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

höhö bella idag har jag ätit havregrynsgröt med ekologisk hallonsylt. spännande va?!

igår däremot blev det gröt, färsk pasta med kasslerbitar och sallad, hemmagjorda chokladbollar, twix, mjölk och flingor och oxpytt.. fy mig.

nu ska jag gå och sola :]

Anonym sa...

Hej. Jag håller också på med detox just nu. Har du någon bok du följer eller hur gör du? Är lite nyfiken på ditt recept på linssoppan?
Ha det bra! MVH / Emelie