2009-01-05

Svaren på Era frågor!

Frågelådan var ju öppen för någon dag sedan, nu är den stängd och här kommer svaren. Tre frågor kom in, tack ni frågvisa!

Amaia: Har du några kul nyårslöften på G som du tror att du kommer klara av att hålla? :)
Ja, mitt nyårslöfte är att tänka positivt. Vara glad och se allt från den ljusa sidan. Går något dåligt eller om något tråkigt händer - då måste jag försöka se en positiv sida av det hela. Det känns redan bättre :) För att hjälpa mig med detta har jag utvecklat en.

Anonym: Om du fick bestämma helt själv, hur skulle dina 5 närmaste år se ut?
Eftersom mitt största huvudbry är att jag inte vet vad jag vill jobba med i framtiden så blir det ett mer generellt svar här.... Jag vill att jag under de närmsta fem åren ska komma på vad jag vill göra, förhoppningsvis hinna börja med det (eller plugga till det). Jag hoppas att jag själv och alla jag bryr mig om kommer klara "finanskrisen"/lågkonjunkturen med jobb i behåll och att vi alla mår bra och älskar livet. Sintra och jag ska bli bra på tävlingslydnad och gärna komma iaf topp 3 i en tävling! :D

Hanna: Om du fick en miljard, skulle du bo i gustavsberg i resten av ditt liv då?
Om jag fick en miljard så skulle jag ju kunna bo i Gustavsberg men ha övernattningslägenheter lite här och där. Om du menar att jag skulle bo hemma i mitt flickrum igen så - nejv - har man en gång flyttat hemifrån så vill man helst inte tillbaks. Men ett eget hus - why not? Gustavsberg är en underbar ort att växa upp i. Natur runt knuten, stan på behagligt bussavstånd tills man är 15 i alla fall, små skolor med lagom många elever o.s.v. Men i dagsläget skulle jag inte välja att bo där. Fast med en miljard i bakfickan är ju läget lite annorlunda (tänk: nästintill oändliga möjligheter!).

Sådärja, bra frågor tycker jag! Hoppas att ni är nöjda med svaren. Om någon missade frågelådan denna gång så skriv en kommentar. Finns det intresse så drar jag igång en frågestund snart igen.

Ps. Jag har anmält mig till någon sorts modelltävling på nätet. Den verkar inte så überseriös men det kan ju vara kul att vara med ändå. Klicka er gärna in och rösta - här är min sida: http://modelljakten.se/modell/297.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Svar: Polly och Tyra är snart 2 år :D Din då?

Anonym sa...

Hejje... När den stelnar så blir det en friktion. Det är den som KAN kännas. Men terapeuten ska se till att det inte gör det...Ska ja piska A?