2009-01-08

Nageldekorationer - bra eller anus?

OBS! TÄVLINGEN AVSLUTAD! Nu är Karin i gång igen med ännu en tävling. Hon lottar ut nageldekorationerna nedan. Jag tycker att det är en kul grej och har vant mig vid mina renar och snögubbar jag har nu. Vad tycker ni? Är det "too much" eller är det bara kul, rentav snyggt?
Fixar du naglarna? I så fall - själv eller på salong? Konstmaterial eller bara hålla dina egna snygga? Freaked out (glitter, färg, dekorationer) eller kör du "au naturel" (french manicure räknas in i denna kategori)? Vore kul att höra vad ni gillar och ogillar :)
Själv gillar jag verkligen att ha glittriga, färgglada tippar. French är också snyggt, men då ska det se naturligt ut - inte "tippex-vitt".
Tävla själv genom att klicka på bilden - då hamnar du direkt i tävlingsinlägget!OBS! TÄVLINGEN AVSLUTAD!

3 kommentarer:

Dalia sa...

Svar: tack sötnos...
hon e as söt me sin lilla tand haha :)

Anonym sa...

...ja du har ju sett mina nedklippta halvruggiga naglar...:)

Anonym sa...

Senaste tiden har ina naglar varit de tråkigaste som finns, men i vanliga fall brukar de få ha någon härlig färg. I våras bodde jag ihop ed en tjej som till viss del utbildade sig till nageldesigner och hon testade det mesta på mig. något jag trivdes riktigt bra med var när jag hade silikontippar en french manicure och sen hade jag fem stycken små strassstenar på vardera ringfinger som sat längs den innre vita kanten. Riktigt fint.
Kram, Em