2009-01-10

Såg ni Let's Dance?

Bild från TV4.se

Jag är ett riktigt Let's Dance-fan. Mina favoriter ikväll var - utan tvekan - Morgan & Helena. Vilken känsla han hade! Att han dessutom var min och alla andra åttiotalisters favorit under upväxten med sommarlovens "Tippen" gör det inte sämre direkt, haha.

Magnus "jättestark" Samuelsson överraskade också.

Kitty och Blondinbella var enligt mig sämst. Hasse Aro och den där Carl-Jan eller Jan-Carl eller vad det var är kanske inga höjdare heller, men de har ett visst underhållningsvärde då de är sådär superstappligt dåliga. Men vem vet, mycket kan hända på en vecka....

Jag önskar att jag fick vara med! Vilken underbar upplevelse. Just nu kan jag inte tänka mig nåt roligare (och jobbigare) än att träna non-stop med ett dansproffs och sedan uppträda inför en taggad livepublik. Kul, kul, kul! TV4 - ring mig! ;)

Tittade du? Vad tyckte du om premiären?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Haha jag vill också vara med :D

Jag gillade Morgan och Laila mest :D Tyckte dom var jätteduktiga :) Får väl se om jag ändrar åsikt nästa fredag ;)

Anonym sa...

Efter att ha tänkt efter lite så får jag nog hålla med dig att Morgan var bäst. Ska bli spännande att ser hur det går nästa vecka.

Tack för måtten som du hade tagit på Sintra.

Dalia sa...

missade den :(

Anonym sa...

LAILA var ju lätt bäst, bella!! fy! allt jag ser när jag tittar på morgan är ljusgrå mjukisbyxor nerkladdade med ja.. hmm..