2009-01-31

Detox, dag 8

Idag har menyn sett ut så här (bilder kommer senare):

Brunch: Bovetegröt med hallon och linfrön
Middag: Tacofärs gjort på veggofärs med massor av krydda, chilifrukt, ekologiska tomater, lök och vitlök och till det paprika och sojayoghurt

Emellan blir det frukt, nötter och frön.

Jag står mig riktigt bra på min übervegan-kost. Det är helt otroligt! Det enda jag är sugen på är oliver, pepperoni och halloumi. De förstnämnda får jag inte äta eftersom att de är inlagda/konserverade och halloumin är ju animalisk. Har ingen aning om hur många gånger jag har sagt "halloumi" idag, hahaha! Men snart är det över och då åker halloumi, fetaost och kyckling in i mitt nya nyttiga liv.

1 kommentar:

Anonym sa...

Du är utmanad :) http://kykyri.blogg.se/2009/february/utmaning.html