2009-01-21

Hej på er!

Jag känner att det har blivit alldeles för många "sorry-att-jag-inte-uppdaterat-jag-ska-skärpa-mig"-inlägg. Därför ber jag inte ens om ursäkt nu, haha! Jag startade bloggen för min egen skull, för att få återuppta skrivandet och för att kunna gå tillbaks om ett år eller så och se vad jag gjorde alla de där "vanliga" dagarna som bara flyter förbi snabbare än snabbast. Med tiden har dock min inställning förändrats och jag skriver inte längre främst för mig själv utan för er, mina läsare. Ni är inte jättemånga men ni verkar vara ett troget gäng som tittar in här i stort sett varje dag. Och då vill jag ju att det ska finnas något här för er.

Nåja, slut på det snacket nu. Bilder från Skåne har ju utlovats. Gick igenom den minimala skörden på kameran och hittade två bilder som jag tycker symboliserar hela resan. Se själva!

En massa skoj - glädje!

Fantastiskt god mat, såväl på restaurang som hemma hos "värdparet"
och så en hel del Ben & Jerrys som grädden på moset

2 kommentarer:

Anonym sa...

Omg vad hungrig jag blev nu, maten ser ju sjuuuukt god ut :D :D jag är typ matfantast om du undrar, så jag inte låter som nån galen sak... men vad är den bruna såsen över salladen??

Du verkar haft de kul på din skåne helg :)

Anonym sa...

..att såsen över salladen är en krämig balsamico, mkt godare än sån där vanlig vattnig balsamico. finns även hallon och mango och massa andra goda smaker! testa att ha jordgubbar i din vanliga avocadosallad, eller gör en med granatäpple och fetaost, sen sån där "brun sås" ;)

jag sa ju för övrigt att kortet blev bra :) hälsa sintra o a!!