2009-01-02

Frågelåda!

Det verkar ju vara populärt i den s.k. bloggosfären att låta sina läsare ställa frågor om vad helst de kan tänkas fundera över. Jag tvivlar på att ni har särskilt mycket frågor om mig men i brist på annat så tänkte jag att det kunde vara kul att se om jag fick nån fråga alls, haha!

Så - fråga på! Frågelådan är öppen till natten mellan lördag & söndag. På söndag eller måndag får ni svaren på allt ni någonsin undrat om mig eller vad som helst (jag är grym på att googla och faktiskt lite allmänbildad också, så om du undrar hur man kokar musslor så ska jag försöka svara sakligt även på det).

Vill ni inte lämna en kommentar så går det bra att skicka frågan till annuendag[at]hotmail.com

Ha en fin dag och låt veckoslutet bli en fantastisk start på det nya året!

5 kommentarer:

Anonym sa...

I WISH att jag hade sånt hår :D Är tyvärr bara löshår på clips som jag köpte här. :)

Är annars skitdålig på att komma på roliga frågor, såååå. Har du några kul nyårslöften på G som du tror att du kommer klara av att hålla? :)

Anonym sa...

Jag vet inte om du är med?! ;) TROR jag har godkänt alla tävlingskommentarer nu iaf. Håller på att gå igenom en sista gång för att vara säker :)

Anonym sa...

Kostade 60 pix, ingenting typ. Men håret är by far inte så snyggt i verkligheten längre. Syntet så det trasslar sig som fan, helt ovärt. Fast funkar om man liksom bara gör uppsättningar med det :)

Kolla annars Ebay, det mesta som är från Hong Kong t ex är asbilligt o de har MYCKET löshår! :)

Anonym sa...

Hellooooooooo! Vilket bra nyårslöfte du har, jag kanske snor din ide också ;)

Okej, en fråga..
Om du fick bestämma helt själv, hur skulle dina 5 närmaste år se ut?

kraaam :)

Anonym sa...

Bella!!

Jag har en fråga! :)

Om du fick en miljard, skulle du bo i gustavsberg i resten av ditt liv då?