2009-01-08

Minns ni...

Fotograf: Nichlas Blomquist // Make-Up & Hår: Vadim Stepanov // Modell & Styling: Jag // Modell: Sintra

... att jag skrev att jag anmält mig till någon modelltävling nyligen? Adressen är modelljakten.se så alla ni som har modelldrömmar - anmäl er. Loggade in nu för att se om jag fått några poäng över huvud taget - och tro det eller ej - men jag är på TOPP 5! Jag är helt chockad!!

Nu känns ju det hela helt plötsligt mer angeläget att ha lite koll på vad som händer i tävlingen. Som jag förstår det kommer den som ligger etta i månadslutet kvalificeras till en final som går av stapeln i sommar. De som tagit sig till final kommer då att hamna i något bildgalleri där sidans besökare tillsammans med en jury kommer att kora vinnaren som får en massa fina priser (som jag gärna vill lägga vantarna på!).

Min länk på sidan hittar ni här. Ni får mer än gärna ge mig en röst! Antingen genom att klicka på någon av mina bilder, t.ex. denna och sedan rösta eller genom att följa infon nedan

Rösta obegränsat antal gånger på denna modell med SMS (10 kr/SMS). Skicka MJ 2971 till 72550


För er som är intresserade av att själva modella har jag lite länktips:
www.modellbilder.se och www.modelmayhem.com. Jag är medlem på båda sidorna och det är där jag har fått kontakt med fotografer under mitt första modellår. Hör gärna av er om ni har några frågor eller dylikt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Shit vilken häftig bild! Och lycka till på modelljakten, hejar på dig! :)

Bra tips förresten för blivande modeller ;)