2009-01-31

Tjejmingel på Le Bon Palais & en outfit!

Spetsbody (syns inte på bild): Gina Tricot // Topp: Weekdays // Kjol: Weekdays // Tights: H&M // Pumps: Donna London // Väska: (vintage) Dior // Halsband: H&M och Gucci.

Igår fick jag en anledning att klä upp mig lite. Hade blivit inbjuden på "tjejmingel på Le Bon Palais". Drog med mig Hanna för att kolla in detta nya uteställe för 27-plussare. Just det där med att klä upp sig var dock inte så lätt som jag hade tänkt mig. Vår lägenhet är liten och jag har massor av orylar instoppade överallt där det går att få in nåt. Vilket gör att en hel loppis faller ut när man öppnar en garderobsdörr. Således tog det 50 minuter att hitta kläder som funkade ihop, 10 minuter att klä på sig och bara 5 minuter kvar till sminket! Håret fick vara au naturel. Gaaah! Blev i alla fall nöjd i slutändan som tur är.

Väl på Barnhusgatan ställde vi oss i den mest absurt långa kö jag varit med om. I början ville jag bara ge upp men plötsligt bytte vakten taktik och släppte in i rekordfart - tack för det!

Lite bilder från kvällen som arrangerades av Matte Carlsson(nattklubbschef på Le Bon Palais) i samarbete med bl.a. Kontrast Stockholm:

Bygglovs-reunion

Dreamteamet från förr, still going strong

Killarna i baren bjöd på gratis Martinidrinkar (men inte för en detox-tjej som jag) och bar hud

Inga kommentarer: