2009-01-09

Äsch då!

Jag skulle inte ha sagt något om Modelljakten. Nu är jag nere på elfte plats! Haha! Men, men - ska jag ha någon chan så måste jag ju göra lite reklam för mig själv. Ni hittar min profilsida på Modelljakten här: http://modelljakten.se/modell/297

Ikväll ska jag, Andreas & Sintra ut till mina föräldrar på middag. Pappas citronkyckling, min favvorätt sedan länge, länge! Det ska bli mumsigt och härligt.

Imorgon har jag styrt upp en friluftsdag med en massa härliga vänner men jag börjar känna mig orlog för tat vädret kommer att sätta p för mina planer. Plusgrader och töande - är det någon idé att promenera genom skogen till sjön med termosar och för att åka skridskor på sjön? Jag som har köpt egna isdubbar och allt... Hoppas på massor av minusgrader nu i natt!

Vad har du för planer för helgen?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Sv: Nej guud gör det! Det är inte meningen. Ditt halsband var det första jag gjorde i den modellen så jaghar inte själv använt det och märkt hur det behöver fixas, men får du riktigt mycker problem ed att fixa det så är det bara att säga till så kan du skicka ner det till ig så fixar jag det åt dig. Kram

Anonym sa...

ha ha ha...ja gjorde de...
Hulk bara skrattade ...(taskmört)

Anonym sa...

haha men nu är jag hemma o ska försöka uppdatera lite + svara på kommentarer ;) hihi