2009-01-07

Just another day

Vad kul att ni har kommit igång att kommentera igen, trodde bloggen var heldöd där ett tag, haha! Idag har varit en sådan där seg dag, tråkigt som attan på jobbet och mörkt ute. Igår däremot var en superhärlig dag, kan iofs ha med ledigheten att göra ;) Jag bestämde mig för att få arslet ur vagnen och sy den där reflexvästen till Sintra som jag snackat om i över ett år. Jag fick ju en symaskin av Andreas mamma i födelsedagspresent och nu premiärsydde jag alltså. Blev superbra. Har inte tid att ladda upp bilder nu för det är filmtajm på G men det kommer, jag lovar!

Hur mår du idag? Gjort något kul?

4 kommentarer:

Anonym sa...

SV: inte en aning..Jag googlade på light elegances blogg och hamnade där...

Anonym sa...

Idag har jag bara jobbat. Känns lite konstigt att vara där en hel dag, eftersom jag bara har varit inne på jobbet några timmar då och då under jul- och nyårshelgerna. Ska bli spännande att se vad du har sytt till Sintra.

Anonym sa...

WIIIIE gud va kul!! Vill också ha nytt presentkort där!

Okej, har gjort en inköpslista med mina favoriter då ;)

1 Ocean Salt 120g - 109 kr
1 Ultrabland - 89 kr
1 Buffy body butter - 79 kr
1 Rock star tvål 100g - 49 kr
1 I love juicy schampoo 100g - 69 kr
1 American cream balsam 100g - 69 kr
1 Butterball badbomb - 39 kr

= 503 kronor :P

HAPPY SHOPPING :D:D

Anonym sa...

Torsdag i Oslo:

- Det snöade i morse. Jag är kärring. Jag tog bussen till ambassaden på Frogner och gjorde nytt pass.
- 1800 kronor fattigare. Jag och Camilla bokade resa till Parismässan. Vi ignorerar finanskrisen och fortsätter köpa in varor.
- Plockade ner julgranen på jobbet och gjorde en ny "hyttedisplay" i fönstret.

Nu äter jag chokladrussin och dricker kaffe från Springbok, Oslos bästa kaffe! Så kostar deras kaffemaskin 500 000 också...jag har frågat.

So long lover!