2009-01-29

Detox, dag 6

Sitter nu och äter en supergod fruktsallad som jag precis skurit upp. Ekologiska ingredienser som vanligt. Idag blev det blodapelsin, apelsin, äpple och valnötter. Mumma! Middag har jag ännu inte bestämt (panik!!) men till lunch blir det rest från soppan igår.

Menyn:
Frukost: Fruktsallad samt sedvanligt ingefärate
Lunch: Linssoppa
Middag: Wok med blandade färska grönsaker och marinerad tofu med Amaia som provade detox-mat för första gången och faktiskt inte dog på stört, haha! Efterrätt: smotthie på sojayoghurt, hallon och clementiner.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Haha men kom igeeen, ikväll kan du väl fuska lite o käka nån paj med mig på Waynes eller nåt? HAHA XD

Äh, jag får försöka lära mig nåt från dig, kan typ NADA om Detox så du får ge mig en liten lektion i saker man kan käka ;D

Anonym sa...

Svar: Haha klart det var Pasta Bolognese färdigmat från Findus :P Jag är inte så superduktig i köket, haha ;D

Anonym sa...

bella det ser gooooooooooooott ut. kan du inte maila över recepten till mig så jag också får göra samma som du??