2009-01-29

Detox, halvvägs till målet!

Igår var den femte dagen på min 10-dagarskur. Det blev ingen bloggning dock så här kommer gårdagens detox-meny:

Frukost: Bovetegröt med ekologiska hallon och linfrön, ingefärate med citron och linfröolja
Lunch: Het wok
Middag: Falafel och färsk, ekologisk paprika

Både lunch och middag vara alltså rester från tidigare dagar. Jag var nämligen inte hemma på kvällen - jag var på gudinnemeditation. Andra gången i mitt liv som jag mediterade över huvud taget. Det är väldigt flummigt för mig men det var riktigt kul i alla fall, massor av skratt! Jag berättar mer i ett enskilt inlägg senare.

Ps. Fortsätt kommentera! Det är jättekul att läsa att ni är intresserade av detox och tycker maten ser god ut. Det gör dte SÅ mycketlättare för mig att klara de här 10 dagarna! Tack!

Inga kommentarer: