2009-01-26

En liten förvandling...

...ägde rum i lördags. Och jag har glömt att visa er!

Fråga mig inte varför jag ser ut som värsta muppen på båda bilderna, Andreas har redan mobbat mig tillräckligt. Tyvärr var frisören tvungen att klippa av rätt så mycket eftersom håret (som inte klippts sedan augusti) var rätt så slitet som ni ser. Suck. När ska mitt hår få bli så där underbart långt igen?

Shoppade även med 60% rabatt på Lush Stureplan som stängde i lördags. Det här fick jag med mig hem - är det godkänt Amaia? Badbollarna är dock inte till mig själv (har ju inget badkar...).
280 pix betalade jag för det väldoftande kalaset och bara 600 coronas för klippning och toning (för att dra en ordvits: vilket klipp va?)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad fint det blev! Jag behöver också klippa mig. det är det första jag ska göra när jag får mina pengar från försäkringskassan.

Anonym sa...

fiiiiiiiin i hålet :] jaja mikket bra!! ;)

Anonym sa...

HAHA där är shimmy shimmy, den lilla glittriga jäveln :D Hade helt missat det här inlägget ju.